Skip to content
C2 Eleven i utvikling
2.1 Elevens utvikling
Sosial læring
Elevens utvikling 1. – 7. trinn
Elevens utvikling etter 7. trinn
Eksekutive funksjoner
Barns eksekutive funksjoner i læring
Individuell refleksjon
2.2 Å støtte elevenes utvikling
De ansattes sensitivitet
Betydningen av en trygg relasjon
Utvikling og relasjoner
Selvoppfattelse
Utvikling av eksekutive funksjoner
Selvregulering
Grupperefleksjon
Støtte til psykisk mestring
De ansatte som rollemodeller
Reguleringsstøtte
2.3 Sårbarhet
Hvorfor begrepet sårbarhet?
Ingrid Lund om sårbarhet
Utadvendte og innadvendte elever
Individuell refleksjon
Konsekvenser av mobbing
Oppfølging
Positiv reformulering
Tilbake til forsiden av miljøløypene.
Previous Aktivitet
Next Aktivitet

2.3 Sårbarhet

  1. C2 Eleven i utvikling
  2. 2.3 Sårbarhet
Læringsressurs Content
0% Complete 0/7 Steps
Hvorfor begrepet sårbarhet?
Ingrid Lund om sårbarhet
Utadvendte og innadvendte elever
Individuell refleksjon
Konsekvenser av mobbing
Oppfølging
Positiv reformulering
Previous Aktivitet
Back to Løype
Next Aktivitet